Sep 14, 2015

INDIANA JONES



[EN] Aww, I remember when I left in August for a 4 day trip, to baith in the sun, to embrace the crystal water, to drink my beloved and missed cocktail while flaunting my bikini body.
Needless to say, it all went down the drain of course, so here I am, posing in fall outfits while crying a river inside. 

Looking at all the pictures, I`m glad it was that cold, because I got to shoot some pretty impressive landscapes in this magical place, full of history.
At least, now that September is here, I don`t look so weird wearing this outfit anymore and isn`t this Zara suede top just amazing?
 By the way, I told you in one of my latest posts, that now that fall is here, I feel like making changes, cleaning the apartment, baking cookies and making jam, while listening to Doris Day and dancing around the house. I have this strange, warm and silly feeling inside.

[RO] Ahh, imi amintesc cand am plecat pentru 4 zile in luna august, sa ma scald in razele soarelui, sa imbratisez apa cristalina, sa beau linistita din cocktailul mult visat in timp ce imi etalez corpul in costumul de baie preferat pentru vara aceasta. 
Totul s-a dus pe apa sambetei (vorbim despre mine, evident ca au fost 10 grade afara pe tot parcursul excursiei... mai putin in ultima zi) si iata-ma pozand outfituri de toamna in timp ce plang siroaie in interior.
Vremea mofturoasa, insa, m-a ajutat sa capturez niste peisaje destul de impresionante. Imi place atat de mult cum imbraca ceata fiecare poza.
Acum, ca septembrie este aici, in sfarsit pot sa public toate articolele pe care le-am pregatit din concediu, sperand ca pot fi o inspiratie pentru voi, in zilele de toamna.
Apropo, cred ca v-am spus in articolele trecute, acum ca a venit toamna (desi nu ma bucur), simt ca e momentul sa fac schimbari, sa fac curatenie in tot apartamentul, sa coc placinte de dovleac la cuptor  sau sa fac dulceturi, in timp ce ascult Doris Day si dansez prin casa. Am un sentiment atat de ciudat, cald si copilaresc in interior.


















I was wearing: Guess bag, Zara top, Stradivarius boots, C&A hat, Villa cardigan, Poema bracelets.

August 2015


5 comments:

  1. Ce peisaj, ce culori, ce poze frumoase, ce look fancy! <3

    ReplyDelete
  2. Deosebit loc, faina tinuta, pozele imi plac la nebunie!
    Unde ai fost?
    xoxo

    ReplyDelete
  3. In love with your cardigan!! Great post!
    xx
    Mademoiselle Coconath
    http://mllecoconath.com

    ReplyDelete
  4. What a cool blogpost - I love all the photos, your look and stunning surrounding. Keep up the good work!

    XO from Malta,
    www.b-biche.com

    ReplyDelete
  5. Chiar se vede super ceata! <3
    Tinuta ta e perfecta pentru un loc ca asta ^_^

    ReplyDelete